Grupper Photoshop hörnan Diskussionsforum Läsa tråd

Läsa tråd

Diskussion i gruppen Photoshop hörnan

föra över bildr

• (5 kommentarer) - senast kommenterad av kent den 2011-07-19 07:03:12

• (1411 visningar) 

Hej köpe mig en kortläsare för en lite mer smidig hantering av att ladda upp bilderna på datorn Tvärr så blev det inte så jäkla bra får upp ett irriterande fel meddelande .

DEN HÄR FILEN HAR INGET PROGRAM ASSOCIERAT FÖR ATT UTFÖRA DEN HÄR ÅTGÄRDEN SKAPA EN ASSOCIRING MED HJÄLP AVALTERVATIV FIL AV MAPPALTERNATIV PÅ KONTROLLPANELEN

Så nu behöver jag lite hjälp liksom med det här jävla skiten :))

Tackar Mvh kenta
    Startad 2011-07-16 12:11:11 av kent 

43 veckor 27 timmar 43 min 46 sek sedan.
    Selector Arrow
    Det beror på att filerna inte är knutna till något program att öppna dom med. Istället för att klicka på filerna på minneskortet ska du markera alla och kopiera dom till din dator. Sen kan du typ titta på dom i bridge eller vad du nu kör med.

Jocke

43 veckor 19 timmar 15 min 55 sek sedan.
    Selector Arrow
    Hur menar du klicka på minnes kortet och kopiera hm ursäkta min kotkhet men den kortläsare jag kör med pluggar man in minneskortet sen sen kommer det upp en dialkog ruta med valmöjligheter med vilket program man vill öppna filerna typ element eller annat

43 veckor 19 timmar 13 min 33 sek sedan.
    Selector Arrow
    Kortläsarn är Scandisk ImageMate All-in-one

43 veckor 6 timmar 3 min 24 sek sedan.
    Selector Arrow
    Skit i att välja program...välj typ "visa filer" så att du ser alla filer som ligger på minneskortet. Sen kan du markera alla filer och kopiera över dom manuellt från minneskortet till en plats på din dator.

Jag kör själv med Image,mate - All-in-one och den är riktigt bra men framför allt är den grymt snabb på att skyffla tunga raw filer!

Jocke

43 veckor 45 timmar 49 min 53 sek sedan.
    Selector Arrow
    okey jocke ska göra det Tack Håller med att det går undan med att köra över filerna .
    mvh kenta

Samarbetspartner

Phlogga

Logga Scuba Supply W270

Copyright © 2012 uvfotograf/en/erna.se