Grupper Uvfotograf.se Diskussionsforum Läsa tråd

Läsa tråd

Diskussion i gruppen Uvfotograf.se

Ny release i höst!

• (7 kommentarer) - senast kommenterad av Mats Forsberg den 2011-08-01 13:00:05

• (721 visningar) 

Så där, nu har sajten rullat ett bra tag och vi börjar närma oss hösten snart. Jag planerar en ny version till i höst och kommer fixa till en hel del saker. Är det något ni tycker borde förbättras, saknas?
    Startad 2011-07-15 11:29:56 av Joakim Krassman 

44 veckor 13 timmar 31 min 58 sek sedan.
    Selector Arrow
    kunna klicka direkt på länkarna.

43 veckor 56 timmar 44 min 17 sek sedan.
    Selector Arrow
    Hej jocke om det är genomförtbart så skulle jag välkommna ett zoom verktyg
    iFoto allbumet tex?

43 veckor 46 timmar 48 min 28 sek sedan.
    Selector Arrow
    Vad tänkte du fixa till för något?
    Skulle vara skönt att följa trådar i den ordning man tycker om tex
    senaste inlagda till den sista eller tvärt om!

43 veckor 42 timmar 8 min 33 sek sedan.
    Selector Arrow
    Jag kommer fixa med det mesta och göra sajten bättre och peta in lite nya småfunktioner som veckans alt månadens bild. Sen har jag lite andra roliga uppslag!

Jocke

42 veckor 30 timmar 18 min 28 sek sedan.
    Selector Arrow
    Jag skulle vilja att alla blev medlemmar blev mina utvalda och att man istället kunde blocka de man inte vill ha följa

42 veckor 4 timmar 46 min 57 sek sedan.
    Selector Arrow
    Den här interna meddelande funktion. Klickar man i mailet man får för att t ex svara så måste man börja med att logga in. Sen så skickar man ett svar. Tutet får man efter att man gått in på Min sida/meddelande och då är fortfarande meddelande oläst, fast man nyss svarat på det här på siten efter ha klickat på länken i mailet.

Sen så skulle jag vilja ha ett annat upplägg på forumet.

Under bilder skulle jag vilja ha nån form av lista på dom personer som senast ladda upp bilder och gjort album.
    Så man får en lite bättre överblick över bild aktiviterna. Bara en massa bilder på en rad ger ingen bra överblick.

41 veckor 27 timmar 38 min 38 sek sedan.
    Selector Arrow
    När man klickar på nr 2 (sidan) längst ner under bilder då vill man gärna hamna på sidan 2 inte högst upp på sidan nr 1. Klickar man på nästa så kan man byta sida.
    Ett önskemål till nästa version.

Samarbetspartner

Phlogga

Logga Scuba Supply W270

Copyright © 2012 uvfotograf/en/erna.se