Grupper Uvfotograf.se Diskussionsforum Läsa tråd

Läsa tråd

Diskussion i gruppen Uvfotograf.se

Ny funktion

• (7 kommentarer) - senast kommenterad av Henrik Bolivar Möller den 2011-04-23 20:59:24

• (603 visningar) 

Hupp!

Jag håller på för fullt med att implementera ett cron jobb som skjuter iväg email till er användare. Ni kan själva välja vad ni vill "prenumerera" på och ni hittar det under era inställningar.

Observera att allt är inte klart ännu men det fungerar på foton, album och privata meddelanden.

Kvar att göra är för grupper och "gästboks inlägg" på sin profil sida!

Jocke
    Startad 2011-04-22 14:46:21 av Joakim Krassman 

55 veckor 45 timmar 26 min 40 sek sedan.
    Selector Arrow
    Hej,

Jag har fått massa mail trots att jag kryssat nej tack. Är detta rättat?

En annan grej, vore det inte käck med en knapp för att ladda upp bilder när man är i sina fotoalbum? Som det är nu så kommer man varje gång till sitt album efter uppladdning men måste sen gå tebax till "Ladda upp bilder".

//Henrik

55 veckor 42 timmar 12 min 25 sek sedan.
    Selector Arrow
    Det ska vara rättat....men det har gått upp och ner med cron jobbet under dagen så det kan ha skapats mail som blivit liggandes medans du klickat ur detta under inställningarna.

Du menar en knapp, precis som under ditt fotogalleri? Då måste du ändå klicka på den för att ladda upp bilder, allternativ föra musen över din meny "din sida" för att klicka på "ladda upp" ? Clarification is needed ;)

Jocke

55 veckor 22 timmar 32 min 31 sek sedan.
    Selector Arrow
    @Henrik, tomt i inboxen nu eller fortsätter det?

Jocke

55 veckor 22 timmar 6 min 35 sek sedan.
    Selector Arrow
    Rent, tomt och snyggt :)

Tack!

55 veckor 22 timmar 4 min 45 sek sedan.
    Selector Arrow
    En annan lustig fråga. I mitt svar ovan så skrev jag Rent... och sen slog jag Return och Tack! Men det bidde två radbrytningar, knepigt va?

55 veckor 21 timmar 55 min 33 sek sedan.
    Selector Arrow
    Det är knepigt, svårt att hantera radbrytningar på både mac och pc miljö...har brottats för mycket med det den sista tiden :/

55 veckor 19 timmar 28 min 25 sek sedan.
    Selector Arrow
    Hmmm, det är därför Per och jag är osams med uppdateringar. Han gnäller på att jag petar in extra mellanrum men det gör jag ju inte....

Samarbetspartner

Phlogga

Logga Scuba Supply W270

Copyright © 2012 uvfotograf/en/erna.se