Grupper Uvfotograf.se Diskussionsforum Läsa tråd

Läsa tråd

Diskussion i gruppen Uvfotograf.se

Massiv arbetsinsats!

• (5 kommentarer) - senast kommenterad av Henrik Bolivar Möller den 2011-03-31 19:54:36

• (507 visningar) 
    Ähhh, nu ska det bli ordning på torpet och jag kommer bygga om hela sajten!

Navigeringen suger verkligen och det är riktigt svårt att hitta saker där man tror att dom finns.

Så jag gör slag i saken och meckar om sajten och det kommer säkert ta en månad innan det är klart, men under tiden tycker jag att ni ska njuta av sveriges första uvfoto sajt och jag lovar att ni inte kommer bli besvikna på den versionen som kommer!

En sak som jag kommer sopa, är ledare, följeslagare - det fyller egentligen inget syfte på den här sajten i nuläget!

Jocke
    Startad 2011-03-31 13:07:42 av Joakim Krassman 

59 veckor 37 timmar 33 min 37 sek sedan.
    Selector Arrow
    Okay,, jättejobb kan jag gissa.
    Kommer denna version vara uppe under tiden ?

59 veckor 36 timmar 45 min 4 sek sedan.
    Selector Arrow
    ...och kommer det att vara samma databas i botten eller finns det risk att bilder och diskussioner försvinner?

59 veckor 36 timmar 14 min 52 sek sedan.
    Selector Arrow
    Gött mos.....du är ju i byggbranschen, bara att köra:)

59 veckor 35 timmar 28 min 45 sek sedan.
    Selector Arrow
    Samma databas i botten och samma utseende, men bättre struktur, bilduppladdare, galleri, osv :)

59 veckor 32 timmar 26 min 24 sek sedan.
    Selector Arrow
    Jocke, det är guld att ha en sajt för uv-foto igen som är värd namnet.
    Jag har mycket tålamod med att du försöker få till det optimalt, så länge vi som älskar att fota under vattnet har ett "vattenhål" att samlas omkring så tror jag nog att de flesta kan stå ut med lite ändringar på väg fram till den optimala sajten.
    Keep up the good work!

//Henrik

Samarbetspartner

Phlogga

Logga Scuba Supply W270

Copyright © 2012 uvfotograf/en/erna.se